星期日, 7月 10, 2005

 

睇女排,生水"pok"

今日係10/7/2005,一早就同朋友買了飛睇女排,今年d飛好搶手呀,仲搶手過上年好多好多,我上年臨場都買到飛的,但今年已經一早賣晒lu,好彩我同個fd係知道開始買飛冇幾耐已經去買lu,所以我們座的位置都幾好。

返完崇拜12點,因為約左個fd 1230係紅館等,而我教會又係大角咀,唔近mtr,又冇巴士同小巴直去,咁我唯有好趕咁行去旺角火車站la,點解今日會咁熱ga,我就黎係途中熱融了。終於去到紅磡火車站la,唸住去美心買份三文治食la,點知一份普通到普通既腿蛋治都要$17,我心唸唔駛咁貴呀,又要排隊,咪唯有轉移慾步去美心西餅買左個飽lor,點知我買完先係隔離間ok到見到有三文治買,點解會咁ga。好啦,既然買左就算啦,於是就會合阿anne,佢呢個遲到大王竟然冇遲到wor,我真係好彩,佢仲出黎之前係m記買了個烤餅餐tim,同我個飽相比,突然覺得自己好慘tim。跟住係行去我地既紅閘之前,我買了本場刋,不過係薄個本,厚個本太貴la,雖然d內容好精采,我覺得,同埋都係用黎留念啫,點知簿個本場刋d資料有d癈,haha,不過$20留個記念咪算啦。另外,我地仲俾人問價,大家唔好誤會,係問我地有冇飛多出讓添,haha,可見今年d飛有幾好賣呀!

1240
終於入左場啦,我地今年坐42段23行,今次仲係anne第一次現場睇女排呀,一入到去見到多明呢加同德國練緊波,我地係呢個時候緊係食野醫肚la,我成朝only食左隻蕉做早餐jar。

1315多明尼加vs德國
呢場係香港站既季軍戰,初初其實我覺得德國係應該睇高少少的,不過我唔係好like德國呢隊波,亦都唔係捧多明尼加場,雖然我覺得佢地香港站打得唔錯,d波幾韌,應該唔似之前一場都冇win過既team.場波開始啦,初初我同我個fd都係中立ga,但係打下打下,我地同全場大部份其他球迷一樣,都被多明尼加既表現所吸引,佢地d分一路都同德國咬得好緊(第2局除外),我地仲開始為多明尼加打氣,加油添。雖然,頭2局都係德國win ga,不過見到多明尼加力追最後3局,仲要最後win埋,攞左香港站既季軍tim,真係令到現場好多人熱血沸騰,並且為之動容,包括左我地,我地2個仲拍到對手變左鐵沙掌呀。由於賽會方面冇唸過場波會打足5局,超晒時,所以原定既明星dj隊vs昔日中國女排隊唯有被迫取消la,我地亦都無緣欣賞到昔日中國女排五連冠既成員身手lu。

經過了2個鐘既熱烈拍掌後,我對手就黎冇la,好彩係呢個時候,啦啦隊既人派左d bonbon棒俾我地,haha,但係因為佢帶唔夠上黎,所以話再攞俾我地,點知都係冇上到。我同anne得一pack,咁佢咪俾我先lor,初初以為個啦啦隊會上黎,唸住等下一輪,haha,點知我個pack原來是我同佢唯一一pack,仲要係漏氣的,中國vs意大利比賽中途不斷要幫佢補氣,不過補氣都好過我發din咁再拍掌呀,冇咁傷對手ma,你話係咪?不過anne因為覺得要pair漏氣既bonbon棒都係冇乜用,所以佢全程4hrs都拍掌ga,仲練成鐵砂掌tim。我呢,就唔知係咪因為太努力,太興奮咁拍掌所以生了1個水pok。

1515中國vs意大利
呢場係香港站既冠軍戰,係2隊波練波之前要舉行升旗禮,全場坐無虛席,10000個座位全告爆滿,我相信好多入場既觀眾同我地一樣,都係為中國隊打氣,好想睇到中國win,但係我亦深知中國隊可能係香港太多應酬關係,之前2日對住d弱隊都打得麻麻,比較慢熱,而今日佢地既對手係歐洲強隊意大利,佢地之前瑞典精英賽亦都輸過俾意大利,所以呢場既勝負真係好睇雙方臨場既發揮。開波啦,中國隊初初同意大利隊一直咬住上,現場觀眾由第一局頭3-4球球都拍(當然中國攞分會拍得大力好多)到第5,6分之後,慢慢只為中國隊攞分,發球拍掌,加油努力,我終於知道乜野叫主場之利。但係睇黎現場觀眾既支持對中國隊幫助唔大,我初初唸可能佢地既老毛病"慢熱"又出黎啫,好快會站穩陣腳,點知今日既意大利隊真係發揮得好好,佢地攔網既時間好準同好高,又睇穿晒中國隊既戰術,佢地d波又快又恨又勁,戰術變化又多,返之,中國隊係呢場比賽既戰述變化唔大,快攻少了很多,又成日俾人睇穿個進攻點同進攻模式,每每進攻都被意大利成功防守攞分,所以中國隊今場輸都合理的。不過有個現象好奇怪,局局去到中,後局,中國隊都好似突然間醒了,現場觀眾既情緒又再被推高,憑住發球,難得既攔網成功見到佢地追番接近d既比數,但係當你以為有機會既時候,意大利就叫暫停,跟住又好似站穩住腳,跟住中國隊再追,意大利再叫暫停,跟住意大利再攞分,跟住就3局以同樣既比數25:22輸了,希望中國可以檢討一下香港站呢幾場波既表現,係日本仙台總決賽打得好d la.

1715頒奬禮
今年有國際奧委會會長黎香港頒獎,個mc由第一場波開始呼籲大家睇完唔好走,顯示下香港觀眾對體育既支持,咁我同anne又冇野做,當然留起度睇埋個頒獎la,但係大概有3-40%觀眾己經走了。最後香港站既結果係1)意大利,2)中國,3)多明尼加,4)德國。另外,周蘇紅攞了最佳扣球手同接球手,楚金玲就拿了最佳發球手,隊長馮坤就拿了最受歡迎球員奬(不過我就鍾意楊昊多d,可愛d),MVP就由意大利9號球員奪得。

終於睇完波la,呢個時候既我地係超級肚餓,於是便唸住去我地好掛住既加連威老道間北海道拉麵醫肚。離開紅館時,見有條路係出番尖東,但係又唔係我地行開個條,咁咪唸住又唔係趕時間,咪試下lor,點知呢條路原來係行番出去尖東海傍,跟住我地再上天橋行番去尖東,估唔到原來係要兜1個大圈,下次真係唔會咁行lu。
去到間北海道拉麵舖頭,今次叫了麵鼓拉麵,另叫了炸雞塊,個炸雞都幾好,個拉麵湯底依然香濃,都仲係令到我不惜冒了肥唔知幾多既風險狂飲個湯底,不過今次個2塊叉燒冇我上次食咁正,不過我覺得以呢個價錢,都值回票價gei。走時行了加連威老道一陣消化消化,跟住就返家lu,途中撞到以前曾時setter既thomas(真係嚇親)同catherine,仲發生激烈既爭執tim,haha,最後都和平散去。返到屋企先知原來屋企冇飯食,好彩一早打左番屋企話唔番屋企食啫

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?