星期四, 7月 14, 2005

 

女排狂迷

尋晚又係好夜訓,成4點先訓,今朝又係好早8點幾起身,睇左幾集鴨寮街的金蛋

跟住係有線到睇左直播女排中國vs意大利,中國今場比起上次香港站既表現仲係冇咁好,不過d戰術就多番d,悅目d,結果又係輸3:0,真係有d灰

睇睇下波,有人打電話約今日下午interview,跟住我緊係問係邊la,係冇雷公咁遠既話下午都一定唔想去in,不過地點係旺角,當然冇問題la

2點鐘再睇埋古巴vs巴西,呢場正呀,超緊張,黑色橡膠古巴彈跳力十足,下下都好重鎚,巴西都好勁呀,d波守得好好,刹波又係勁,最後要打5局先決到勝負,若果不是今早約了1630去旺角interview,就可以睇埋第五局lu

講返interview,今日去左家樂隔離幢柏裕商業中心到in,好近我屋企呀,如果係呢間公司到返工就正lu,間公司都幾大,填完form之後有1個操不純正廣東話,有幾重普通話的口音的女人黎in我,由於我冇expect過in個人係操唔純正既廣東話,所以初初我真係估唔到她說什麼呢?跟住個interviewer問我英文in定國語in,我緊係話用英文la,我d國語係有限公司ma,講一兩句還可以,講得多,真係會笑死人ga。如果你問我in成點,我覺得還可以la,不過不是in得太好,都係要等消息。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?