星期日, 3月 04, 2007

 

渣打10公里

尋晚1點訓,今朝0345被電話鬧鐘嘈醒左,跟住整熄佢,再訓到0430,知道真係要起身之下,唯有起身梳洗換衫,整左個美極薯蓉黎食,食完即刻精神晒,跟住就出門口

由於我比賽之前剛剛病左成6日,又冇操過,身體仲係軟軟的,根本提不起勁去跑,所以我今年都不寄予厚望。我既目標只不過係完成比賽,可以快過上年當然好,但係我都知難度係比較高。我仲要記錯開跑時間,好彩我早左到達起點線人群堆中準備,如果唔係haha,我當時仲以為做乜佢早左2-3分鐘開始既,直至跑完,我先知這美麗的誤會。

今年係我比賽4年中,我覺得最迫的一次,往往開始時我是可以濶步跑的,但是今年既人就好似年宵咁,個個癡住癡住,大家只能慢慢緩步跑,由開始既彌敦道,到西隧入面都係咁,西隧又多人,又焗,出了西隧去西環個段斜路都係,見到d密密既人流,打消晒我想大步跑既衝動,又要好辛苦攝位緩步跑,所以好多時我都係側邊大步行就算,天呀!!!
單單是去西隧條路,我就比往年迫多了10分鐘,呢10分鐘,正好是我比往年慢了的時間呢

今年既氣溫係咁多年裏面最熱最濕,熱了不打緊,最慘的是有成95%的濕度,我未入西隧已經成個"汗人",成個人濕晒,件衫癡住條褲,條褲又癡住對腳,成件衫可以渣到d汗水出黎,d汗又揮霍唔到,我又冇帶毛巾,隔左成個幾鐘,返到屋企件衫都仲係濕GA。咁既天氣真係唔係咁好,都係2月跑好D,至少個濕度會冇咁高,跑時會爽快D,唔駛癡住癡住。

不過有樣野要賺既,就係今年0550就開始,天未光,空氣清新D,仲要過到HK個邊都冇咁多車,唔駛硬食咁多癈氣,再加上佢今年加左個入西隧前既水站俾10KM運動員,以往呢個只開放俾半馬同全馬D運動員JAR。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?