星期四, 10月 12, 2006

 

承諾

今天在MSN看到JUDY寫的小小INFO:不要對我記下承諾,因我只信事實,講多無謂,行動最實際

我頓時真係非常同意,我覺得承諾是遙遠的。還記得曾經有人咬牙切齒地向我許下承諾,我當時也曾經向對方說過〔不要對我許下承諾,因為我唔會期望對方真係可以KEEP到PROMISE,跟住他還說他會KEEP到個PROMISE的],但是結果當然係KEEP唔到啦。

我覺得許左個PROMISE落黎真係冇乜意思,人真係一種很容易令人失望的動物,你不可以奢望對方什麼,反之日後的失望會更大。反之,若對方真係可以KEEP到,當然係最好啦,我亦都會APPRECIATED。

其實呢樣野已經不知不覺地成為我的待人接物態度了,我現在做事是不會奢求對方有什麼回報/回應,是不是好像有點消極,作最壞打算可以令到我更加容易處理人際關係。不單可以減少我的失望同受傷程度,亦都讓我更懂得欣賞其他人的優點,因為對方的回應其實是我的BONUS,我也不知道這樣的處事方法是好是壞了。

ANYWAY,好彩世上還有1位神係從來不會叫人失望,不會唔KEEP佢既PROMISE的,若果大家經常遇到失望,不妨試下轉向呢位神呀,佢一定幫到你,不過切記佢係會聽禱告,但係佢唔係黃大仙,佢有對你最好的一套計劃放係你面前,等著你去行一條合佢心意,亦都係對你最好的一段路。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?