星期四, 9月 28, 2006

 

Disneyland Annual Pass

今天,香港廸士尼終於宣佈左年票既詳情,我等左年票出爐好耐ga la。

Disneyland係一個童話世界,對於我呢個diehard fans黎講,入到去只要見到d真人扮既卡通人物生龍活虎咁,做好多趣怪動作,我已經很滿足,在加埋周圍的氣氛,小朋友們的笑臉,都足以令所有壓力,煩惱扐諸腦後,變回一個小朋友,所以我真係好期待年票的推出呢。

在推出以先,我已經search過其他disneyland的年票價錢是普通入場門票的幾多倍,所以心中也有個約數是多少的,今日正式推出的價錢已經俾起其他地方便宜多了。

平日一至五入場的盛惠$650,一般星期一至日(聖誕新年特別日子除外的)通行的即售$1300,全年365日通行的,即售$1800。通行證售價一點也不便宜,對於1個打工仔,是絕對冇可能經常請假去disney的,所以第1種不用考慮。第二種跟第三種的分別在於聖誕和農曆新年的特別日子,于我來說,聖誕同新年去埋當然好,但是要付多$500,略為昂貴呢。而且買得通行證,都預左成日入去玩la,最多係同特別look既mickey,minnie等人物影相,如果個christmas,lunar new year既function早d開始,都可以la,根本無需要付多$500入去同人迫。
As a result,我是會買$1300的Annual Pass的。

如果大家日後想去Disneyland,可以叫埋我呀

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?