星期二, 9月 05, 2006

 

智慧牙???

今日唔係咁舒服,因為牙肉好痛,仲引致埋個頭都痛埋一份,真係勁辛苦,成日又忙,又多電話,我真係越黎越唔鍾意聽電話,因為d電話通常都冇好野的,而且亦唔想講咁多野,因為真係好痛。

當我去toilet時看看我的口,發現原來d牙肉係勁腫,仲好似生左隻借智慧牙tim。點解d牙唔幾年前1次過生埋佢呢。希望今次佢生得生生性性,平平安安咁出,唔好要佢dentist度脫左去la。

中午去了甜蜜蜜食lunch,好彩是日甜品係我的最愛,雪糕waffle,簡直係人生一大享受,especially係我咁痛既時間裏面。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?