星期四, 6月 22, 2006

 

感謝神@百密一疏

Thanks God.
我好感謝神呀,天氣報告話尋日會落雨,今日好天,但係點知尋日的天氣好得不得了,反之今天才下雨,好似2日的天氣掉轉了,我前日還是很擔心昨天的天氣,所以臨訓前還祈禱希望神保守昨天的天氣。神真係那位會聽禱告的神,前個幾日同今日咪都有雨既,我前晚祈禱希望尋日生日去海洋公園唔會落雨,點知真係冇落到,仲好好天,好晒tim,真係thanks god.我唸番其實自己好好彩,一直有神的保守與同在,次次去玩/旅行都冇落雨,即使之前落到狗"si"都係,好似之前釣墨魚咁,神真係同緊我地一齊ga。願神的恩典也常常與大家同在!!!

尋日天氣咁好,防晒措施又點少得。我臨出發前搽左1轉太陽油,但係真係太晒la,上到纜車又再補"油",但係點知百密一疏,我竟然唔記得幫心口位補"油",另外右手手臂都係,結果------------------------------->1大個背心印>___<

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?