星期六, 6月 10, 2006

 

釣墨魚


今晚同教會d朋友一齊去釣墨魚,我地一行26人包晒成團,我地首先係西頁全記海鮮食左一個好早既晚餐。跟住就係西貢碼頭乘遊艇到科大對出的海域開始我地既釣墨魚之旅

尋日落完場大雨(短時間內由黃雨到紅雨到黑雨),都有d擔心今日既天氣。幸好今日冇乜點落雨,我地一開始冇乜起色,可能尋日落完雨既關係,d水都幾濁,慢慢開始有人釣到,但個個唔係我,釣黎釣去都釣唔到,好攰呀。我個fd fanny勁勁勁呀,佢一個人釣到3條,係全團之冠,仲有人釣到條雞泡魚tim,條雞泡魚好攪笑ga,自己會脹大縮細。我地釣釣下的途中仲落起雨tim,有d人入番架船到,我就著起風褸,繼續奮力作戰,果然,我既努力係冇白費既,我終於都釣到la,yeah,睇下張相幾威。

最後,我地一船人約釣到廿幾隻la,有d人空手而回,有d人就好似我個朋友咁,一釣釣三條,船家還為我們烹調美味的蒜蓉抄墨片tim

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?