星期四, 12月 22, 2005

 

King Kong

今日冬至,老細早幾日話今年放半日。YEAH!!!

我呢個咁鍾意去玩既人點會咁輕易浪費得來不易的半日假期呢!!!

早幾日已經plan定今日放工就去睇King Kong,尋日排左幾個字隊先買到今日海運既戲飛,睇戲之前又食左好好味既翡翠拉麵小籠包,真係好好味,仲食到好飽。

跟住就去睇期待已久的King Kong,我睇完覺得呢套戲唔錯,都值得入戲院睇,除左頭個PART有d悶同過長,其他都唔錯。但係我又覺得如果頭個PART短d又未必可以將套戲,同埋d角色性格交待得咁清楚,真係好予盾。

睇呢套戲都幾抵睇,雖則有部份地方唔係太合邏輯/故事情節未必有交待,但係$60睇3個鐘,又一次過睇晒Titantic+Jurassic Park+Alien+King Kong,真係抵晒la,而且King Kong既CG做得唔錯,變左佢既表情,眼神,面部動作都可以交待得好細緻,令觀眾可以動之以情同埋更投入睇部戲。我睇完仲鍾意左隻King Kong,佢真係好可愛(可能有d人會覺得我變態),不過佢真係好慘呀。

睇完戲去左個親戚間屋到做節,我今次係我第1次去佢間新屋JAR。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?