星期四, 11月 10, 2005

 

超正生日飯

今日MENTOR,CARRIE,RITA一齊同NANA補祝佢生日
BOOK了灣仔三里屯的JACK'S TERRAZZA RISTORANTE,仲BOOK埋個度既特色SWING CHAIR,我BOOK個時只係LEFT得1張JAR(其實佢只得2張)

初初以為會遲到,因為今日臨時開了幾小時的特別緊急會議,好彩最後都冇。
今次係我第一次係度食JAR,之前已經好想食,因為我好想坐張SWING CHAIR,今次終於可以一嘗心願啦。個張SWING CHAIR真係好得意,好好玩,好好MOOD。可能係我貪玩,我俾RITA投訴搖得太勁。HAHA!!!

由於MENTOR要遲黎,所以我地成8點幾先叫野食,佢D WAITER都冇乜點催我地,服務幾好,仲不厭其煩咁不斷同我地介紹個餐係點叫,可以點轉餐牌裏面其他野食,服務非常殷勤。

我地5個人叫左4個人餐,有4個沙津(我地全部要了三文魚沙律),1個PIZZA,1個PASTA,1個RIBS,1個牛,1個三文魚,再加埋我地將個餐既甜品輚做NANA既生日CAKE的TIRAMISU,同埋餐茶
D野食味道真係好唔錯,尢其係個牛,個三文魚都好正,RIBS都好味又易切,TIRAMISU有好香既酒味,總知一個字[正],成餐飯都係$700內,以咁既質素,絕對係合理LA。

送上TIRAMISU既時候,全場的燈都會CLOSE晒,成間餐廳既職員都會一直唱著生日歌,一宜拿個生日CAKE黎,幾特別。

NANA今日終於同PETRINA宣佈左佢既婚訊LA,仲睇埋佢D婚紗相TIM。最後當然唔少得我地為佢送上既花花。

祝CATHERINE生日快樂

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?