星期五, 9月 30, 2005

 

UNIQLO

今日30/9,尖咀有2間大型的Shop開幕,一間是有日本Giordano之稱的UNIQLO,另一間是SOGO,以後放工行街又多了選擇了。

UNIQLO開係美麗華(前千色店選址),咁近我公司,放工咪唸住去逛下LOR,我6點幾放工,去到美麗華商場即俾條人龍嚇親,人龍見首不見尾,條龍尾排到出街,真誇張,不過我都照排,排了15-20分鐘就終放入到了。

這間Shop都幾大,賣既野都幾日本同無印FEEL,絕大部份都係D BASIC野,D質地摸上手比HK GIORDANO好,佢有個位係特價區,D野真係幾抵,不過我去到既時候已經係成個亂葬缸,我亦都冇乜心機去尋寶,不過我係特價區到都買左件黑色長袖摺領簿衫襯衫用,盛惠$29。另外,宜家D牛仔褲特價$200一條,都幾抵同幾多款,可以去睇下試下,我都買左1條。我仲買了1件灰色有帽ZIP UP衞衣,呢樣野我想買好耐,所以見到有咪買左佢LOR,呢件衞衣冇特價,盛惠$199。我件衞衣竟然要著男裝中碼,仲要係個膊位係啱,隻袖又夠長個下先攞命,我有試過女裝,但係個D吊袖AH,我隻手都唔係好長啫。

好啦,買完野要俾錢,條人龍真恐佈,我要排左成45-60MIN先俾到錢,俾錢條人龍打左2個大蛇餅呀,大家都1藍2藍,D野好似唔駛錢咁,駛唔駛呀。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?