星期一, 9月 19, 2005

 

通頂後的一天

尋日去完ivan屋企通頂,一早就去了佢屋企附近飲早茶,我地不單止係全場最大張枱,亦都係全場中年紀最年輕既,亦都係留係間酒樓入面時間最短既一枱人。呢餐可能大家都歸心似箭,所以大家朝早都冇咩胃口,同平時食dinner既大食形象差好遠。

我地個個食飽左之後就各自各搭上歸家之路,但係因為前日我同judy買了今朝早場既飛,所以我唔可以番屋企住,要去奧海城匯合judy一齊睇摯愛1035早場。

雖然我尋晚通左頂,但係我都冇哈眼訓,套摯愛都ok,但係我覺得早熟好睇d,亦都多d meaning。

睇完戲我就去了實惠唸住買d A4櫃,點知又睇唔啱,跟住我係行返佐敦ga,仲要去左吉之島$10店買野,買埋m記番屋企已經成3點了,食完m記新出既餐,我真係頂唔順la,我要訓覺,時間係1540。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?