星期六, 9月 17, 2005

 

Sheraton Tea Buffet

今日放工約了judy同elaine去sheraton食tea buffet賀elaine既牛一

由於tea buffet要3點先開始,所以我地就係tst到行了陣,壽星女今日仲大破慳囊,買了好多野添。我地shopping完就過去sheraton,宜家tst d交通安排真係冇以前咁好,明明睇落好近既地方,都要過n條隧道先到,真麻煩,都係以前方便d。

好啦,夠鐘la,我地終於可以食tea buffet,由於我未食午餐既關係,所以我今餐既食力係好強勁,佢d款都算幾多,仲有smoothies/賓治任要,d飽又好味,d甜品都ok,不過唔夠多款甜品lor。

食完飽飽就各自各精采,我因為跟住要番教會小組,所以同judy一齊搭車,我地仲去左esprit outlet先,講真judy唔帶我去,我都真係唔知個度有outlet呀,我就冇買野,judy就買了d化粧品,同埋衫。買完就搭車返大角咀,我地原本唸住禮拜一睇個套bewitched魔法嬌妻,但係佢禮拜一竟然冇早場喎,咁我地咪轉目標,改睇摯愛,因為聽講都ok ma。

買完飛我就返教會,wa,原來學校仲有d工程做緊,所以我地開組唯有用後備電既唯一既電燈,真係超級浪漫呀。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?