星期日, 8月 14, 2005

 

有意義的一天

今日好忙呀,朝早如常返崇拜,但係我見今日天氣涼左,所以我係由屋企行路返church,要成40mins ga,都幾耐。崇拜完就同EMILY做守望,跟住同教會D朋友一齊食飯,再係新世紀行左一陣,跟住就係旺角火車站做義工,全日都冇乜點休息過,真係好TIRED呀,不過都好有意義既,因為可以籌款幫到D失明人士。

其實我己經幫奧比斯做義工做左幾年,不過上年同前年都好似唔記得SEND番封信去奧比斯,所以冇做到,今年終於有FAX番封信LA。原本我報左上個禮拜六,今日,同28號做義工義賣月餅同立體奧比斯飛機燈籠,但係因為上個禮拜六紅磡火車站到唔可以容納咁多人同時係個場到義賣,所以就CUT了我。

今日係我今年第1次義賣呀,時間地點係3-7pm旺角火車站,義賣既野包括左奇華既迷你蛋黃白蓮容月$30,同埋奧比斯立體飛機燈籠$30。其實義賣這些物品相對於平時禮拜三,六既賣旗比起上黎都有相當既難度,因為所牽涉既金額比較大,而且大家對呢d義賣既商品又未必有興趣,或者會覺得貴(但係做善事MA),所以大家可以想像到真係唔係咁容易,你會係過程中狂俾人拒絕,而且我地係連續4個鐘企係到賣,被拒絕,所以真係好攰GA,再加上火車站又焗,好彩冇著牛仔褲,而係著左條短褲,如果唔係真係會熱死。

HAHA,感謝神,我今日既戰績算唔錯呀,可能我夠主動,臉皮厚,食幾多檸檬都臉無懼色,屢販屢戰,我今日賣左20個燈籠呀,仲有賣左9個定14個月餅。我發現好多小朋友都好想要D吹氣立體飛機燈籠,但係佢地既爸爸媽媽就迫個小朋友走/用其他野威脅佢地/要佢地做抉擇,真係殘忍。

賣完了去左大家樂食個鐵板餐,味道都唔錯,大家可以去試下。

我下次會係28/8(日)係TST栢麗大道到繼續幫奧比斯義賣呀,希望大家多多棒場。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?