星期六, 7月 30, 2005

 

聞名不如見面

日日都落雨,真係有d掃興

今日朝早約左catherine攞番d整cake既工具,仲見到佢daddy tim,原來catherine同佢daddy都幾似樣ga

黃昏臨開cell之前,唸住去太子買d馬賽克,點知我發覺好貴的,所以最後冇buy。
跟住我見時間尚早,咪去了新世紀lor,唸住去大眾睇下書,點知當我上到新世紀冇耐就迎面撞到人,今次既主角係阿anne,跟住同佢一齊去左esprit會合佢d fds,我終於有幸見到[x喱x]真人啦,果然聞名不如見面

聽講露寶治的世界好笑呀,攪到我有d期望tim,我仲想聽古巨基配音呀,我覺得佢把聲配機械人音會好攪野。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?