星期四, 7月 28, 2005

 

馬賽克相架+睇書

今日起身想去游水,我好耐冇游過啦。
唸住執野啦,點知係呢個時候就落大雨lu,即刻打消左我游水既念頭。

跟住拎左個時係書展買既馬賽克出黎設計同埋砌,終於完成第一個diy馬賽克相架la,yeah!!!

lunch叮左個意粉黎食,跟住就不知不覺咁訓左,起身再睇埋個時書展買藍海寧個本{三萬呎高空上的悸動],其中1篇講通常d搭客點樣係飛機中識d空姐/空中少爺,不期然另我想到2003年同大學同學一齊去泰國,因為領隊同其他公司既領隊坐位編排有點兒出錯,變左我同我個fd冇位坐,要勞煩到空中少爺幫手,個空中少爺都幾斯文靚仔ga,佢find左個高級d既空姐,同埋我地既領隊攪我地冇位坐既問題。跟住我地落機之後撞到一班機組人員,我地2個即刻把握機會,同那個空中少爺影左張合照tim,我地排隊過海關個時佢祝我地有個愉快既旅程tim,唸係都幾難忘ga。
睇下睇下,我終於睇完啦,相對於我前日完成個本區樂民既[快樂在你手],我個人較為欣賞區樂民個本著書,因為佢既筆觸較為活潑生動,同埋幽默,而且較為輕鬆。

我要努力d再睇埋其他書先,我仲有本The Purpose-Driven Life要睇呀

祝晶哥生日快樂

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?