星期一, 7月 25, 2005

 

生日快樂

祝Grace同Thomas今日生日快樂

今日番了以前公司做pt-time,haha,每次我番去都好忙ga,返去都係攪d admin野,同突發既野多,仲要check下其他同事做既野同埋要處理佢地既問題,由於我通常1個禮拜先返1次,所以佢地會有好多問題問我ga,有時真係會覺得好煩ga,不過我都控制到自己情緒既,唔會show到1個好厭煩既樣出黎。

下午約左polly出黎食飯,上個禮拜因為之前個日去了澳門玩,返黎香港夜得滯所以冇約到佢出黎食lunch,點知佢個晚唔知係咪因為知道我掛住佢,所以就即刻sms黎話下我仲乜冇find佢食飯,咁我見今日番工,緊係即刻約番佢出黎食lunch la。YEAH!!!點知我地唸住去個間野又CLOSE左,佢又咪係個新地址營業,我地咪唯有轉戰其他食市LOR。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?