星期日, 7月 17, 2005

 

短宣差遣禮又撞到人呀

祝志祥生日快樂

今日教會因為裝修關係,所以以後截至8月底的崇拜同小組都會改了地方,崇拜就改了係大角咀林百欣中心,小組就係家樂樓。講番林百欣中心先,我原本唔識去呀,好彩得HIDEE仔細的描述,我先冇做迷途小羔羊同冇遲到。Thanks Hidee!!!仲有,我地崇拜係起5樓,好彩有電梯,你知啦,一大早,又咁熱,己經趕ga la,仲要行上5層樓梯,真係會想死呀。林百欣相對起沙崙個禮堂細左d,我地崇拜又多人,遲對個d可能真係冇位坐,冇乜冷氣,攪到全程都好熱,好彩有風扇,但係都唔係好夠,不過只可以話好過冇咁解,好似平時冇開冷氣開風扇既屋企咁lor。咁啱今日個講員係出面請番黎,而佢係聲線係比較少高低抑揚,比較平淡,所以真係有d眼訓。

跟住完左崇拜就同d一齊去下午CCMN既短宣差遣禮既弟兄姊妹出旺角幫短宣既弟兄姊妹買野作最後補給同埋食飯,跟住再一齊坐巴士去係尖沙咀街坊福利會的差遣禮。今年我教會有5個弟兄姊妹去越南短宣,我組就有3個,見到大家都咁興高采烈去為神去打仗,作工,宣教真係有d感動。我仲起短宣差遣禮中撞到2個大學同學呢,雖則個hall好多人,我地坐得好遠,不過在坐低起身俾我發現左個男仔好熟口面(面型,髮型,眼鏡,...),之後就成日向那個方向看,看看見不見到他的女朋友,haha,佢隔離個女仔都好似我識個同學呀,不過太遠,我唔太sure。不過,到最後個part,全場既人都企晒起身送d短宣隊員走時,haha,edith見到我la,我都見到edith la,不過由於我地好遠呀,我地就跳高同揮手不斷同對方say hi tim。Haha,最後走時,還同edith傾了幾句,佢教會有400人,有100人去短宣呀,神既工作真係好勁呀。我仲同edith影左一張相呢,佢仍然係咁靚女呀。YEAH!!!!!!!!!!!!!!!

跟住返屋企睇女排,我睇個時己經係日本vs古巴第2局尾LA,場波真係超緊張,日本隊D防守超勁,古巴D波咁勁都起到,不過都有唔少分攞到,最後要打到第5局先分勝負,仲要係最後2局都要打DEUCE呀,勁正。再睇埋之前場中國VS巴西既重播,呢場中國隊真係番晒黎,最後好輕鬆咁直落3局WIN左巴西。睇完波就去打波LU,不過係打羽毛球,好耐冇打LU,仲好耐冇見澎澎TIM。

其實我今年都真係好認真咁考慮過短宣,我真係想為神作工,但係因為截止報名前,我唸住唔想辭左工,考埋試仲要玩咁耐先去find job,雖然我知道神既供應係好豐富,當你為神sacriface,神會俾番d野你,仲要係遠超你所想所求的,心裏雖然相信神,但在那時的"自我"還是比"神"大,只是一直自己想想想,但還是不樂於聽神的聲音,所以最後也没有報名lu。今天己經是他們短宣隊出發的日子前一天,但現在的我仍是玩樂中,雖有send信,但絕對不積極,現在真的有點兒後悔没有報到名呢。Anyway,經過今次,我知道人算不如天算,我地真係要靜心聆聽神的聲音呀,唯有神知道你前路/未來如何,不要為一己私念消滅神在你心中的異象,聲音呀。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?