星期二, 7月 26, 2005

 

第12次捐血

今日心血來潮想去捐血,見尋日攰得滯,早左訓,今日又早起身,都叫睡眠充足既,同埋其實我原本上個禮拜一之後都可以去再捐(我上次捐血係18/3,女仔每隔四個月先可以捐1次),只不過上星期玩得太多,所以冇時間去捐血,咁咪今日去捐攞。

我記得我第1次捐血係個時係u到紅十字會既人黎學校,個時因為想知自己乜野血型,咪find左其他同學一齊捐lor。初初都冇定期捐,都係有人黎學校咁咪去捐lor,我記得有1次12月個時study緊考試,跟住我又係心血來潮想捐血,咁咪去左旺角個捐血站捐,個次係我第1次去捐血站捐。之後都有定期捐,初初幾次是1年捐2次,是為了個定期捐血章,不過宜家既我己經唔會為了個捐血章,而係養成左個習慣每4個月定期去捐一次血了。

今日見我個姑娘問得都好快吓,可能佢見我捐左咁多次掛,跟住就探熱,37.4度,順利過關。跟住去了"篤"手指check血紅素即haemoglobin,今日d血係個solution到跌得唔夠快,所以要再take d血去部機到check準d,之前都試過1次,今次check到有12,所以同上次1樣都順利過關。跟住要捐血la,不過捐之前緊係要量量血壓先啦,我個時既血壓係100/60,正常,可以捐血。我今次同之前捐咁多次都一樣係唔用麻醉針,因為我覺得都係個1下啫,"吉"多支針咪仲痛,又要浪費d麻醉藥,雖然佢支針真係好粗,不過我次次都會睇住佢"吉"支針落我條血管到ga,睇住d血係我條血管到流出黎,有時我都覺得自己好大膽ga,HAHA。我今次同以往咁多次一樣都係捐大包血,成個捐血PROCESS用了8分鐘,都算快既。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?