星期五, 7月 29, 2005

 

終於做番gym啦

今日又係下雨天,原本想去游水既我又再一次被打消了念頭,一早起身就開始睇埋藍海寧本三萬呎高空上的悸動II,我用了1個上午3個小時看完整本書。個人覺得第2集好看過尋日看的第1集,不知睇過這2本書的朋友又同唔同意我的看法呢。

跟住唸住叮個蕃茄肉醬意粉黎食,點知叮叮下仲有分幾鐘未叮完時,個微波爐同個電視同時自動熄了,可能是跳了fuse,不過由於我實在太肚餓,所以雖然未叮完,冇電視睇,但係我都照食碟意粉醫左五臟廟先。

可能因為仲有成分幾鐘先叮完既關係,所以有小部份意粉係仲係凍的,其他大部份的意粉也是熱的,於是我努力地將個d意粉撈勻,希望成個意粉d溫差唔會相差咁大,食落會舒服d,好彩那些凍的意粉也是已淋的,入到口,最後我成個意粉掃晒落肚。呢碟意粉另我唸起個時去outward bound第3日去行山,夜晚係荒山野領露宿時煮個餐飯,講真個句,你起荒山野嶺食飯要求都唔可以咁高,求其食得飽就算,我記得個餐d飯係半熱半凍,d臘腸都係,半軟半硬,我都唔記得個時有冇食晒條半軟半硬既臘腸lu,我only記得跟住個晚個餐雖然d飯餸係一模一樣,d飯仍然係半軟半硬,但係個餐真係好好味,簡直係當時既極品,唸起都回味無窮,留晒口水。

好啦,醫好個肚就要攪番掂d電,經我同我細佬商議後決定將2個拖板對換,後尾也可以呢。

跟住去左做gym,我自從4月尾5月頭我都冇去過la。月費個個月照俾,但係又冇去用,蝕晒d錢俾佢,咁宜家咁係要用番ga la,冇理由咁啃錢ga。我今日做了太空漫步機,踏了單車機,玩了划艇機仲有少少器械,玩完真係好攰呀,好耐冇試過lu。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?