星期三, 8月 10, 2005

 

多謝Cathy的手信

之前約了Cathy今晚出黎食飯,但大家又冇double confirm,好彩大家都冇唔記得到。

佢同佢男朋友啱啱去完日本仲帶左d手信俾我tim,有好出名既長琦蜂蜜蛋糕,呢個幾好味,但係我都係鍾意台灣既義美蜂蜜蛋糕多d。仲有1條叮噹既長崎限定版電話手繩同埋我最愛既新幹線袋呢,真係要多謝Cathy。我地還去吃了好時沙嗲的海南雞飯,xo醬炒蘿蔔糕同埋半打串燒呢,真係好好味。

食飽飽緊係要行陣街消一消化la,點知行行吓落大雨wor,好彩有帶umbrella,如果唔係真係有點兒狼狽呢。

今日會考放榜,覺得好似同自己冇乜關係,覺得己經好遙遠咁,畢竟已經係97年既事。知道一齊唱acm詩班的朋友1個原校讀中六,1個唔夠分要找學校,實要為她感恩,願意神係當中都保守,帶領,我相信神會有祂的安排。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?