星期四, 8月 04, 2005

 

IN成了,THANKS GOD

經過眾多朋友多番催促後,我尋晚終於再次send信,有些時候我覺得我的朋友比我還緊張我的工作,前路呢,真係奇怪。至於我自己呢,其實我並不太著緊,因為我一路都有番pt-time,生活不成問題,況且,我絕對相信我所信的神佢會有豐富的預備,唯有祂才知道我們的需要,知道我們的未來,知道怎樣才是對我們最好,又最適合我們呢,所以在找工作上,我真的一點也不擔心,我已經將這件事完全交在神的手裏了,神必會安排1份合祂心意的工作給我。就好像3年前大學畢業時,縱然那時市道很差,我那時仍然會去旅行,去玩,並不急於找尋工作,而我身邊的朋友呢,他們真的很著急,很緊張呢,但神都保守我在找工作的過程中有順利,並很快也找到了。朋友們,當你們迷失時,需要神時也不妨向神祈禱呢,祈禱不是基督徒的專利,願意大家也能經歷神,得著神的平安,保守,帶領。

其實我尋晚send既信並不是太多,因為我覺得copy and paste實在太過麻煩(我是send埋cover letter的,所以每封cover letter都要改資料呀,救命呀),所以並唔係send左好多,我係only send今晚係勞工署search到係油尖旺,同中西區的會計空缺,而人工又是ok的,最後我send了10封信左右,跟住我去左recruit同jobsdb睇,但係因為太多la,所以我都冇留心睇,唸住第2朝先send呢,我係咪好lazy呢。
Haha,估不到我尋晚11點幾12點send出去既信那麼快就有回音,有1間係TST的公司係9點半打黎約我12點interview,好彩我個時醒左啫,把聲仲係幾精靈(我其實係零晨4點幾先訓,第2朝9點起左身)。跟住我11點幾出門口,沿路還想起一首詩歌(以前學校成日唱)的歌詞"天邊飛雁不耕不收,我父仍將他保守,可知你何等貴重,天父必保守",我還向神祈禱說願意讓神替我interview,我知道我們不是靠自己的能力/才能去interview,而是靠神的靈去interview呢,又求神賜我有平安,有冷靜,有智慧去interview,無論in得成與否,我都會接受,因為我相信神會預備最適合我的工作呢。

感謝主,我in的過程真係很平安呢,半點也没緊張過。其實在in之前要填份application form同埋要作中,英文各1封的警告信警告管理員不可在工作期間睡覺呢。另外,在作信時我都聽到個到d人傾閒計,覺得個工作氣氛都唔錯呢,大家好似都幾後生呢。跟住,作完就in啦,我覺得個HR都幾好人,好似一個朋友咁,in既時候都好平安,舒服同自然呢,所以我成個過程都可以keep住笑ga,我好少有ga,通常我in都會幾緊張,有時仲會緊張得滯會望下周圍既野呢,而我今次係真係1次都冇ga。in完個感覺幾好,不過結果都是交俾神la,個hr話佢會儘快呢幾日通知result,因為佢都知我宜家都會好忙咁去in lor。

in完我仲去食左佐敦新開既沙嗲王用試食價$15黎既白架喱豬扒飯,加埋1都係$16.5,好抵呀,亦都好滿足,不過我覺得佢個汁可以再整杰些少呢,撈飯會更加好味。返屋企睇報紙,屋企竟然1個人都冇,咁我見細佬熄左電腦,費事再開番部PC啦,咁咪睇TV LOR,電視做緊情濃大地。HAHA,就係呢個時候,就收到我今朝IN個間公司既電話叫我明天返工啦,我當然冇問題啦,THANKS GOD.突然之間覺得一切發生得太快,好彩我之前玩了成個月啫,如果唔係我覺得真係好慘GA,好似冇休息過咁,HAHA!(我係咪好貪玩呢?)跟住原本想上MSN話俾朋友知,但係我又真係唔想開PC,所以算了吧啦,都係留待今晚先同朋友分享這個喜訊。

跟住出左旺角想買返工既裙,我返工要著SMART CASUAL,星期六除外,這份工作返5日半,放公眾假,有7天大假,有睇醫生津貼,最重要既係近我屋企,唔駛搭車,SAVE好多車錢GA,但係都BUY唔到,不過我屋企都有D頂住先的。再去埋信和買H2第10期返屋企嘆,我真係好滿足呢。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?