星期日, 7月 31, 2005

 

幸運3人組

今日係禮拜日,所以一早起身如常咁番崇拜,崇拜完之後同d組員食飯,跟住同emily一齊守望,然後返了屋企。

點知返到屋企見到mum整緊房張碌架床上面個"較"位,因為上床個"較"位唔知點解鬆左出黎,可能係我細佬成日上上落落,佢又唔用條梯既,所以d力成日執埋個位到,攪到宜家咁。由於佢整得都幾麻煩,佢要搬晒張床同埋房裏面d野出黎,我費事阻住2位老人家做野,咁咪唯有出門口行吓lor。

我屋企近尖咀,咁就緊係行尖咀啦,點知6點幾行到海港城就撞到kathy同tiger。點解我會去到邊都撞到人ga,唔通同我d DNA有關???原本我地都唸住今日一齊出黎去海灘玩ga,但係大家都知啦,呢排成日都落雨,去海灘都冇mood玩啦。所以尋晚我同kathy msn都傾過今日出黎唱k,睇戲,食飯,但係因為d k歌都唔識,咁就無謂啦,所以就唸住睇戲,我想睇謊島叛變,但係要再問其他人有冇興趣先知。HaHa,點知今日就撞到佢地,但係tiger堅持要睇神奇四俠,我就堅持睇謊島叛變,因為神奇四俠d角色造型太核突la,而kathy呢,就係中立既。打俾其他人睇下佢地睇唔睇啦,點知有d就要陪bf,有d就2套都睇左,有d呢就唔係hk,所以都俾唔到意見我地。最後我同tiger要由"包剪揼"黎了決,最後由我既"揼"win左tiger既"剪",所以我地就去左睇謊島叛變啦。YEAH!!!

咁我地跟住去戲院睇下幾點場啦,個時既時間係7點鐘,海運就有1場係7點20分,新港就7點30分,因為個時大家都未食野,TIGER又好肚餓,所以就睇新港7:30。係我地排隊買飛時,仲有1個就到我地買飛啦。就係呢個時候,突然之間,有個男仔問我地係咪睇謊島叛變,咁我地答佢係LA,我初初以為佢買了飛,但是因為朋友不能來,所以想將D飛賣俾我地,但係佢竟然係有2張謊島叛變今日到期既換票証呀,佢就咁俾了我們呀,所以我地3個人只需要買1張$55既戲飛就得啦。THANKS GOD,呢個男仔出現既TIMING非常好,佢又個個都唔問,問我地3個,令我地慳左好多,宜家每人只要俾$18-19 JAR,THANKS THE BOY VERY MUCH TOO!!!

跟住買完飛就好興高采烈咁去左美心醫肚,醫完肚就去睇戲啦。今次我地係去2院,但係新港既2院原來係大過1院好多GA。講番套謊島叛變,真係好好睇呀,套戲非常緊湊,由頭到尾冇冷場,故事都OK,係我今年SO FAR所睇最好睇既1套戲,套戲咁[平,靚,正],簡直要推介啦。

仲有,我今日同TIGER,KATHY相處時發現佢地2個好攪野GA,TIGER唔知點解話KATHY老作GOR WOR,真係奇怪

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?