星期五, 8月 05, 2005

 

我的第一天

今日係我新工第1天上班,所以我是不會遲到的,今日7點45分起身梳洗,梳洗完就食早餐,吃完早餐就換衫返工。我0823出門口,行路返到公司就大約0850左右啦。其實我返工真係唔主張搭mtr,因為朝早又唔熱,行去mtr都2個字,mtr行返公司又要1個字,上落樓梯又要1個字,仲有呀,朝早返工架mtr好多人,搭1個站真係太無謂la,計埋都差唔多,所以我想我暫時都會選擇行路上班的。

可能我早到,所以去到個hr都未番,我等到個hr番左黎,佢就叫我入左間會議室,因為暫時冇位坐,佢俾左個員工守則,同埋會計部既天書俾我睇,後尾老細便入了黎。但因為其實我初初都唔知佢係邊個,所以我竟然好沙膽咁問佢點稱呼,後尾我先睇到佢既表情估到佢係老細呀,我真係有眼不識泰山,haha,不過佢咁好人絕對唔會介意既。佢入左黎同我傾左陣,佢都幾好傾,跟住佢叫左將會走的同事同我講解我要做的工作,其實我要做的工作相對之前那份可算是簡單得多了,主要是控制個cash flow,睇實個bank balance,開票同埋睇下幾時有票出,仲要睇埋其他a/c既工作,呢間公司a/c total有7個人,有3個係深圳做back up,另外office仲有hr,物業管理部,工程部,mkt等部門啦,另外還有d係唔同bldg既管理員,區長等la,我睇份公司簡介話公司宜家管緊6x棟大廈,有200人喎,算係中型既物理學家管理公司啦。

跟住差唔多到1點大家同事就準備好去食飯啦,我同一班同事係食扒王之王,仲識了班同事,不過太多名我都唔係個個記得,個HR問我係咪christian,我話係la,仲問我返邊間church,原來佢話緊日in我時睇到我d資料都見到,所以先問我jar,haha,原來佢都係christian,唔怪得知緊日in時我覺得佢好人,同埋會係幾好傾啦,呢d係咪叫人夾人緣呢。另外,原來有2個其他dept既女仔都係早我少少入去jar,仲要係差唔多大tim,真係好。

下午就終於用得電腦,唔駛齋聽la,朝早講d野有更加concrete既idea lu,不過我做既task都唔係咁難,我都handle得到。下午茶時仲有1個管理員送來的粟子cake食tim,死啦,我咁樣會唔會好易肥ga,有d擔心tim。呢間公司d人好準時走ga,同埋d同事都成日要去外勤既,例如去巡樓啦,睇下d大廈既情況,去開會,投標,...,絕對唔會磨爛席ga,真係好,我想find呢d工好耐lu

放工因時間尚早,同埋唔想同人迫,所以由tst行去mongkok會合joan,judy同dominic一齊食飯,我地今晚去左王家沙,今次係我第一次食,我覺得除了個生煎包外,其他都一般la,每人呢餐食左$80,跟住elaine打黎睇下我地散咪,我地咪去左朗豪坊starbuzz飲野lor,我叫了杯mocha既fappucino,都ok ga,幾好味,估唔到我又撞到人,真係咪話唔信邪,唔知anne有冇機會破之前我撞到wayne既紀錄呢(10日裏面撞3次),宜家暫時我地撞到既成績係7日裏面撞2次,haha,期待破紀錄的一天

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?