星期六, 8月 06, 2005

 

忙碌的一天

今日禮拜六,要返半日,我今日同尋日一樣差唔多時間出門口返工,都係差唔多時間到公司啦。不過,原來這間公司d人禮拜六係唔會咁早返到公司,所以我們没有鎖匙便唯有企係門口等啦,真係好熱,好似焗桑拿咁。

跟住放工就趕去旺角新世紀會合d fd食lunch同睇"露寶治的世界",點解成個新世紀咁多人ga,最後,我地去左food court到食飯,宜家新世紀個food court靚左好多呀。我地跟住就去左睇露寶治的世界,可能我之前期望太高啦,故事係比荒失失好同完整,但係冇我想像中咁好笑lor,可能個場唔full,又冇乜細路仔睇,我又眼訓(我尋晚訓了4hr only)仲係中段訓下醒下咁啦,所以咪...。

睇完戲就同judy行左陣波鞋街,估唔到我地果然係心有靈犀,我地既心水都係一樣。跟住我就去左中環藝穗會睇個fd做既舞台劇,今次係我第一次睇jar,個感覺幾特別。呢個drama其實入面係有3個分別來自中,港,台既劇本,我個fd做的那個叫困獸鬥(香港),另外還有2個其他單完刻呢。不過睇完真係好攰了,睇完都成10點45分,我今日成日真係冇停過,好tired呀,聽日又係成日都full晒,好忙呀

今日返工係公司門口撞到中學同學eunice,放工趕去搭火車過新世紀又撞到教會個fd阿"si",睇黎我呢個人真係唔撞人唔安落呀。Haha!!!我地今日仲發現我同catherine竟然撞左對同色同款既converse鞋tim,真係邪!!!

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?