星期三, 8月 17, 2005

 

開會完又是開會

今天一早就俾老闆娘追了去開會,跟住就自己dept開會,攪到我成朝都冇機會食早餐,做手頭上的工作,開完都已經係午飯時間了

午飯去了金太郎,我竟然叫了蟃魚定食呀,我叫個時唔記得左廣州饅魚單野,希望我食d饅魚冇事啦
離開時落勁大雨,好彩elaine帶了個有遮的袋出去,結果我地8個人都係得1把遮,yeah
我有幸有遮擔,不過都係濕既,返到office覺得好凍,即刻close/較細晒d冷氣,再加著返件衫

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?