星期日, 9月 18, 2005

 

忙碌的一天

今日係中秋節正日,係度要祝大家中秋節快樂,係呢個中秋佳節人月兩團圓。

今日係行程非常忙碌
首先係朝早要返教會崇拜,跟住同弟兄娣妹食午飯,跟住返番教會有個異端講座,聽到4點鐘,跟住就飛去旺角中心到搭小巴去土瓜灣上ivan屋企玩,玩到6點左右,就離開ivan屋企去我個mama屋企做節,食完飯10點鐘左右又去過ivan屋企玩通頂。自己都覺得自己真係忙。

我地今次去ivan屋企玩係同以往有d分別,因為我地好多人都要屋企做節,所以要係中途離開,我地又覺得得個半場唔夠玩,所以我地好多人做完節都番番去ivan屋企玩。我地上半場用了uno機玩uno,大家都玩到好興高采列,玩到咁上下就走,跟住下半場就玩了衞生mahjong(我"鄧腳"玩了1舖),唱k,打機,睇戲,而屋主就好忙碌咁招呼我地,真係辛苦晒ivan同tammy。

我地仲知道左ivan終於都同tammy拉埋天窗la,恭喜恭喜。
佢話會18/12註冊結婚,唔會擺酒,但係都會一齊食下飯既,真係要慳d駛先得,save錢做人情。

今日無意間知了d唔應該知既野,仲要盼唔知tim,真係.......辛苦。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?