星期六, 9月 24, 2005

 

撞人+第一次業主大會暨中秋聯歡晚會

今日雖然係禮拜六,但係因為夜晚我要去其中一個法團既業主大會暨中秋聯歡晚會到報告財政,所以今晚要開工呀,返唔到小組。

中午放左工番左屋企唸住抖一陣同換衫,點知因為時間太短,所以都冇乜點抖到,跟住又要換番D番工衫LU,真慘。係我番公司匯合埋其他同事一齊去酒樓既途中,我又係佐敦到撞到EDITH同佢男朋友陳文LA,我地真係有緣,我仲拎住EDITH隻手掹係度玩TIM,即刻為我這個返工OT之旅平添幾分歡樂。

好啦,返到公司匯合埋其他同事一齊call車入屯門間酒樓(個屋苑係屯門),到左之後就要去買香槟,餅,糖呀,仲要去買抽奬禮物tim,我同一個同事連埋個管理個屋苑管理員既區長一齊去買野,但係我同我個同事都覺得我地同個區長溝通唔到,我地有x個代溝ma,但都冇計la。

今次係我第一次跟同事去業主大會到報告財政,我第一次見識到d法團通常都會有d麻煩人,仲會乜野都投訴,係冇pt同冇sense個隻,為針對而針對,我成晚就坐係個圍有2個有問題法團委員張抬到,佢地講d野非常有骨,成餐飯冇啖好食,我真係覺得d同事辛苦,成日要同d咁既發癲人開會。餐飯10點幾食完,但係女闆娘仲要玩即時檢討,真攞命,檢討到11點幾先走。我跟住搭所謂亡命小巴,但係因為架車唔full,所以佢開得好慢,不停係到等客,一d都唔亡命,我返到屋企都成12點幾。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?