星期日, 9月 25, 2005

 

變幻無常及收獲甚豐的一天

今日朝早仲係三號風球,仲要係超級橫風橫雨個隻,落街個陣仲係細雨,所以只係帶了把縮骨遮,但係一落到街就知出事啦。

今日我比平時番崇拜早了半小時出門口,因為我應承左個教會朋友係太空館到買天象館d飛,但係我尋日唔記得左,所以唯有今朝補飛la,點知"貴人出門招風雨",係我屋企行去太空館既路途中,我把縮骨遮反了十幾次,成個頭,衫褲鞋襪都濕晒,真係超級恐佈。

點知返完崇拜就已經冇雨了,我仲去了旺角行一陣。我終於買到1個唔貴既返工袋,價值$99,買了2本漫畫(HunterXHunter,名偵探柯南),同埋終於破戒,抽了1個怪誔城之夜既電筒扭蛋

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?