星期四, 10月 20, 2005

 

Gatherings

好耐之前約了natalie,carrie,chiwi出黎食飯,今日終於到了。
整天滿心期待著同佢地聚舊的時間,natalie同carrie都冇乜點變,我地傾計傾到9點幾就走la,chiwi最後都就因工事纏身,所以最後都黎唔到。

之後就join了grace個班係tst棉登徑間bar到飲野,我今日係第1次去棉登徑間bar jar,我地坐左係下層,後尾我地先發現上層靜d同舒服d ga,最後我地12點鐘走,番到屋企12點半。

今日係乜野日子呀,明明禮拜四,都咁多節目既,人地要抖足精神聽日去海洋公園halloween玩ma。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?