星期日, 10月 23, 2005

 

高凶三萬尺

前晚去了海洋公園halloween,點幾先番到屋企,第二日又要番工,所以都唔係點訓到。今日禮拜日,所以死都要遲d起身la,我今日10點先起身呀,一起身就趕著梳洗,因為我要趕住1030返崇拜ma,仲要係返崇拜之前去朗豪坊買飛睇戲tim,不過我最後返到崇拜都係遲左15min。(因為宜家麥提沙做緊promotion,宜家只要憑吉包1個就可以在任何一間ua戲院以$30的優惠價買1張即日戲票,所以只要付出$30+$5就可以睇一場正價$60的戲了)。

完左崇拜,就一齊去奧海城食飯,跟住就返教會上希伯來書既查經班,跟住又要趕住去戲院睇戲lu。

講返套高凶三萬尺,judy foster d演技真係超得,不過故事情節就好唔合邏輯,一d都唔合理。以一套$30的戲係值既,不過如果以$60正價去睇就真係唔係好得lu。

睇完戲去左無印,跟住去了築地八爪魚丸食,今次係我第一次食jar,個皮好脆,d八爪魚都好大粒,不過價錢都唔平,$25@6粒,比起章魚小丸子既係好味d,不過就貴成倍了。

食完好味八爪魚丸就去了跟親戚食飯賀我爺爺生日,返到屋企己經10點幾,又係無停過既一日。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?