星期五, 10月 21, 2005

 

海洋公園halloween

今早滿心期待夜晚的來臨,因為可以去海洋公園玩。雖然今年已經不是海洋公園第一年攪halloween,但係今年係我第一次去,以前個d遂項計實在太貴了,今年見佢包晒咁多個鬼屋,都ok既。

6點鐘放工就換衫,冇理由著晒成套返工衫+有跟鞋去玩ga,跟住就買個飽去食。
去到金鐘站meet埋d fd就去搭巴士la,個條搭巴士既人龍真係見首不見尾,我地環繞了幢商業大廈3面先見到條龍尾,排隊用左30min。好la,唸住上到車就好快到la,點知竟然係金鐘去灣仔時塞車,個城巴司機又唔知點解將架城巴駛了去大樹灣個入口in which係唔俾我地玩halloween d人入去,跟住又要再車番我地去正門,結果原本很短的車程竟然用了我們1小時的時間,去到海洋公園已經係8點鐘了。

入到公園覺得好黑,好多人,周圍都播晒d恐佈既halloween配樂,氣氛唔錯,如果周圍多d遊魂野鬼就更好la。我地原本唸住由山上玩到山下,但由於去到時排纜車條龍好長,所以我地轉左策略,由山下玩番到山上。我地以為山下有2個鬼屋,山上有3間,點知當我地玩完山下個2個鬼屋,搭緊纜車上山先發現我地掉轉左,不過此時已經為時已晚lu,所以我地最後只係玩了山上2間+山下2間鬼屋。

我地山下玩了[鬼神村]同[招魂古都],[招魂古都]真係有d流,除左最後個2隻鬼外,都冇乜驚嚇之處。[鬼神村]係d中國鬼,但係都唔驚,不過好過[招魂古都],至少多d鬼同埋多d特別效果,不過呢間鬼屋d鬼唔會太貼身,玩完你會覺得好笑個隻。至於山上就玩了[瘋人島],同埋[驚懼馬戲班],[瘋人島]真係好驚嚇,d鬼周圍走,非常密集,非常勤力,而且係見你驚仲會貼到埋一埋個隻,真係好驚,完全冇喘息抖氣既空間。至於[驚懼馬戲班]都驚呀,因為我地係我地個批最後一班,可能d鬼見悶悶地,咪出晒黎嚇我地lor,變左我地係中晒所有見鬼位ga,呢個都驚ga。

玩完就去了玩犘天輪,今次係我第二次夜晚玩摩天輪,個view一樣正,不過我覺得坐纜車個view仲正。玩完就排隊玩跳樓機,玩完都11點9就去排隊搭纜車,條龍勁長,排了1個鐘先上到纜車,我地到1點鐘都仲係海洋公園ga。以後1點05分離開海洋公園,上城巴專為呢排海洋公園halloween而安排既特別加班車,有車去金鐘同旺角,我地當然係坐旺角車la,車程超快,我係過左紅隊第2個站落車個時都係凌晨點半到,1點35分番到屋企,但係仲要大梳死同等個頭乾,變左3點幾先訓呀,聽日仲要番工ga。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?