星期六, 11月 12, 2005

 

UST遊

等了5日,今日又可以著CASUAL WEAR LA!
今日行程都係咁忙碌,我發覺我冇乜邊個禮拜六係唔忙碌的。

朝早返工,做埋D野放工已經係2點半,之後去了海港城食TEA,點知路途中考遇JUDY同KIWI,真係有緣。TEA完已經係1530,不過好彩小組都係去緊UST的路途中,所以我都係照搭車去UST退修。入到UST已經是4點幾,一入到去就撞到阿榮,仲約左阿榮之後同佢影畢業相。約完阿榮就FIND何生退修LA,點知佢地退修既地點係個HALL出面,何生又冇話俾我知,如果唔係問人,我都唔知佢地係邊呀,地圖都冇何善衡樓的,原來何善衡樓係幢HALL既名,唔怪得知個HALL冇SHOW LA,我都花左D時間先去到JAR。不過去到個時,佢地都差唔多退修完。

跟住我地再找阿榮影相,影埋相都6點幾,跟住又趕住出黎佐敦同GRANDMA食飯,超級忙碌。
好攰呀

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?