星期五, 12月 23, 2005

 

交換禮物

尋日雖然好開心咁放早,但係其實D野都係要做,所以今日成日都好忙,連飲水既時間都冇。

下午公司去左酒樓到飲茶,跟住就交換禮物,其實我都唔知自己買左D乜,因為係我俾左錢人地幫我代買的。我今次抽左MICHELLE隻聖誕靴,有同事抽到盒MAGIC SET,原來呢SET野係老細送既,跟住老細話示範俾我地睇。點知HaHa,一次又唔得,第二次又唔得,結果係叫抽左呢份禮物既同事遲D食ANNUAL DINNER時表演。

放工去了反斗城買玩具,見到D玩具真係好開心,我仲買左好多份禮物TIM。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?