星期六, 9月 16, 2006

 

賣旗

今天公司某些同事幫了[自閉症人士福利促進會]這個機構於沙田區賣旗籌款。

由於事前約了其他同事於0845於沙田火車站集合,然後一齊賣旗,所以我今天比平時返工更加早起身,7點就起左身,梳洗之後就匆忙落街等巴士入沙田,等呀等,終於等到巴士啦,經過約35分鐘的車程終於去到沙田火車站la,到達時間剛好是0845。誰不知原以為會遲到既我竟然係最早到個位,有冇搞錯。

事緣其他人未到,咁我唯有於沙田火車站孤身作戰啦。不說不知,0845的沙田火車站已經充斥著很多的賣旗人士,d人幾時開始咁熱心,咁早開始賣旗ga。等呀等,賣呀賣,終於等到佢地la,由於等人都用了一段不短的時間,所以我們也費事移師去其他較少人的賣旗地點了。

在一個沙田火車站的範圍內已充斥住約20-30賣旗人士,你話恐唔恐佈,d人一係唔買,一係就已經買左,所以是日生意一般la,途中當然也吃了不少檸檬啦,不過做過咁多次義工,賣旗又賣過7-8次,賣月餅,燈籠等又試過好幾次,所以我已經習慣了被人拒絕,面皮都幾厚了。我今日既戰績都ok既,以賣左2個幾鐘黎計,total賣了2張旗紙再加多2行,around 180張旗到la。一有巴士到的時候,為數7-8人一窩鋒衝到巴士站到,真係好恐佈ga,當然我唔係其中1個la。

賣完旗好攰,於是去了仙踪林食了少少野(我一朝早都係係車到食了3塊餅乾jar,一滴水都冇飲過),之後行了1陣沙田,便搭巴士返屋企睡覺了。一睡就睡到夜晚7點幾,錯過了小組時間tim。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?