星期二, 3月 06, 2007

 

食飯食到成肚氣

今日同同事去了金太郎食,平時多數叫午餐,今日想食sushi,所以食左個sushi大胃王餐,只要食夠5碟或以上sushi或者前菜,就可以半價,不過呢個大胃王係唔可以同折扣卡呢個優惠同用既。

話說我地入座時有3個人,金太郎既職員係張單到寫3個人,咁當然冇問題啦,平時佢地會問埋有没有折扣卡,睇下會選什麼優惠使用,我同事就出示左張折扣卡,咁佢地既職員寫番係張單到,跟住我就係迴轉帶到先後取了5碟sushi,1碟前菜食la。好,跟住有個職員幫我地清碟,佢不發一言咁寫了”6”係張單到,我地初初都唔覺有什麼問題,但是在埋單時就發現到個問題,。

埋單時,我當然係付6碟sushi半價後的價錢,即$30+茶錢$1,我都知道唔可以同折扣卡同用,所以付了$31。但結帳時,收銀個女仔竟然收了我$61,她說因為我地有折扣卡,所以全單85折,不能享用大胃王餐的優惠,但係佢地竟然連85折個優惠都没有,由於有其他人埋單,佢地迫我地結清左先。

跟住我們便同個部長理論,佢聲稱個大胃王不能與折扣卡優惠同用,好,呢個我地明白,我地要求佢分單,佢竟然話已經清了數,所以不能當我個6碟sushi係另外一張新單,佢地堅稱做唔到話分單,錢又迫我地俾,入單,宣傳紙,埋單,没有一樣野係有人提及過食大胃王係要數碟/落單前揚聲。

我地跟住要見經理,個經理超級唔掂,sor下sor下,都唔醒目,我地同佢反映左,佢都係講返之前部長個d野,佢冇之前個部長咁醒,仲起度堅持己見,唔知道我地係投訴佢冇任何指示,職員亦都冇同我地提及,就咁迫我地俾正價,佢仲唔肯俾番$30差價俾我地,佢話要問過寫字樓,跟住我地叫佢宜家打,佢話寫字樓現在食午飯中,所以冇人會聽電話,我地質問佢係咪要我地等到食飯後,佢竟然答係,好明顯係到耍我地。佢叫我地留低聯絡電話,佢話會覆我地,你都sor既,俾你過左海,仲唔快活過神仙,我點知你寫字樓要為左我地個$30處理幾耐ga,我地問佢攞佢寫字樓電話,佢找左好耐先俾到我地,都唔知係咪真既。我地越黎越大聲,好多食客都有留意,望住晒。

跟住個部長再度出現,佢應該同佢d職員了解過,又見我地鬧得咁火,便同我地道歉係因為佢d職員係新人,所以乜都唔識,冇留意到,亦都冇向我地提及要分單/請早揚聲,跟住佢問個差額幾錢,佢話佢負責陪,跟住我地仍然一肚氣,不過見有錢取才肯走。

如果佢有人同我地咁講/寫明,我地俾番個正價係冇問題,但係冇人同我地講,我地3個人入去,2個叫了餐,1個拿了咁多碟sushi,你問都唔問係咪食大胃王,就收人正價,又唔識變通,經理態度又差劣,我相信我地以後唔會再去。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?