星期日, 5月 27, 2007

 

大日子-受洗日

今日係我同幾位弟兄姊妹同我們的主耶穌基督既大日子,我們今日受洗了,歸入基督的名下

之前邀請了d大學同學同同事一齊見證我今日呢個重生既日子
見到你地每一個的出席,真係好感動,多謝大家。
仲要平時成日遲到的同學都没有遲到,之前叫佢地返教會好耐都唔肯返,我仲約佢地咁早,準時到,簡直係一個奇蹟同驚喜,多謝你地的出席同見証,還有你們的鮮花,感謝主
又要多謝同事gigi同佢女女[雯雯],感謝你地今日唔返自己教會,見證住我受洗的過程,還有你們的鮮花,多謝你地,不過我今日真係冇乜時間照顧你地呀,希望你地入去disneyland玩得開心d。

多謝小組組員同教會弟兄姊妹的禮物,每次有受洗班既時候,我d組員同弟兄姊妹都會叫我快d上受洗班受洗,但係因為我初初真的不確定自己會唔會再離開呢個信仰,但我前年開始已確認了,可是當我確認了後,有2-3次都因為唔同原因以致一直未有上堂同受洗,感謝主,今日終於可以將我自己同你同釘十架,同死,同復活,感謝主。

雖然今日分享個時真係好緊張,好耐冇係咁多人面前分享,得5分鐘時間分享,我係第一個,我想講既野實在太多,分享個時成個人震晒,我自己都唔知自己講咩,之前有個大綱想講d乜野,但係講講下就唔記得左,有d野都miss左lu,不過我會係個blog到張貼返我既得救見証,呢個係完整既版本,d野會詳細d,希望大家有時間睇下。

分享完成個人鬆晒,跟住聽埋道,跟住係眾人面前承認我地既信仰,然後受洗,堅振禮,跟住教會頒發每人一本聖經同教友証,完成整個受洗禮。

起度再次鳴謝所有弟兄姊妹,同學同事既出席同見証,更加要多謝配得至高尊榮那位主
還有多謝你地的禮物,有CD,書,有十字架,有CUSHION,咭,襟針和鮮花
願所有榮耀歸於我們的父,主耶穌基督

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?