星期六, 5月 12, 2007

 

公司停電

今日幫同事去大廈取文件後番公司途中,突然收到同事電話,原來公司成幢大廈都冇電,佢仲好唔好彩困於電梯當中,要等左2個幾字先出得黎,佢叫我自己食早餐。

咁我咪施施然去左大家樂嘆我既早餐,真係冇乜幾可。食完都係十點,去公司樓下間茶記匯合d同事,呢間茶記用佢地自己既後備電黎照明同煮食,冷氣就冇la。我地係間茶記坐左成個幾2個鐘,見到電梯公司同中電既人黎大廈到查,原來掘路期間,條電纜俾人掘斷左,但係唔知點解只係得我地幢大廈有事。中電d人好快修好一部份,但係只可以維持到1/4正常既電力。

返到公司已經係11點幾就黎12點,跟住又要call車入屯門做野,都冇時間做野,所以今日乜都冇做過

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?