星期一, 5月 07, 2007

 

新人返工

今天有個新人返工

佢年紀唔細,做過好多年既accounts,但係佢既記憶力認真麻麻,我個頭講完,個頭再問番佢,已經唔記得。
有時even mark低左,佢都會做錯,同埋佢擺左好多時間係d唔應該擺既地方到,但係出面咁難請人,唯有俾多d時間佢,睇下佢適唔適應到la

灰,我真係唔想再教人

每次有人走,每次都要我教個新人,佢地又pick up唔到d野,結果好多野又要自己頂番晒,無無端端做埋另外1個position d野,d工作量又多,個個有乜都找你,電話又多,聽得電話黎都做唔到野,D野已經做唔晒,又成日俾人逼你開會,仲要唔止一個會,雖然比起其他同事,我既自制能力已經算係高,唔會亂黎,但係我知道我D脾氣己經越黎越差同暴燥,我d EQ亦越黎越低,亦開始有好多NEGATIVE既野走左出黎,我再唔係我,所以我一定要走,我唔想呢個情況再惡化落去,願神在當中幫助掌管我前面既路

願意聖靈係我未遞信呢段時間,賜我智慧去管理情緒同埋工作時間既分配。
願意神保守及預備我前面既路

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?