星期三, 4月 25, 2007

 

點解D新人咁GA

今日個新同事話唔做,今日LAST DAY,即係玩我啫

雖然佢第一日返工已經知道佢做唔長,但係佢都唔駛教佢個同事一走,第二日佢又話走。
明知做唔長就唔好浪費我個舊同事D心機同口水呀,既然都知唔適合,起度浪費大家既時間
佢1830放工都覺得遲,但係佢只係返屋企食飯,好少野做已經話好大壓力,佢都未真正PICK UP D野,唉。我地都想郁佢,只不過請唔到人,所以唸住有個人係到頂住先

宜家D野又要我1個TAKE UP返晒,又聽多好多電話,我邊到做到咁多野。
我仲發現原來個舊人有份應該俾左客既REPORT仲未做完,遲左成3個月,攪到我今晚要帶埋返屋企死掂佢出黎,費事再拖,我跟住真係冇時間再攪盤數,仲要一次過做返3個月,唉

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?