星期五, 3月 30, 2007

 

日本之旅2007 - DAY 1

行程:香港國際機場-東京成田機場-AEON繽紛購物城(無印良品專門店、100Yen店)
住宿:成田MARROAD酒店
膳食:(早)機場大家樂早餐 (午)飛機餐 (晚)酒店自助晚餐

香港國際機場
導遊約左0645於機場集合,明知呢個時間通常都係約早左,所以我遲左15MIN先到。到埗後交左件行李同PASSPORT俾導遊CHECK-IN,跟住就行左陣,但係當然咁早其實係冇野行,好多SHOP都未開。閒逛了一陣,再會合埋導遊同其他團友,取回PASSPORT同登機証,同埋入日本境要填個張入境紙,導遊再教埋我地點填張入境紙,教完後,就入得去過關啦。

過關之前要CHECK左D HAND CARRY既行李先,根據香港國際機場的最新保安指引,每名旅客的隨身行李內的液體物品(包括gel都要),每瓶容量不可超過100ml,呢d液體物品亦需要存放於一個透明密實袋裏面封好,於過機時要獨立分開過機。我呢d lazy人,就緊係費時煩,張所有野擺晒係個行李箱到,所以我又唔會覺得呢個新規定特別煩,況且成個機場都有工作人員提示旅客有關呢個新規定,同派密實袋,所以我覺得都ok。CHECK完行李,過埋關,食埋個早餐,就要登機LA

今日我地搭既機係港龍KA360,40閘口登機,要搭無人駕駛列車先到,呢班機FULL晒,我地又唔係早登機,所以要排一陣隊先上到機。好彩呢架KA360係大機黎,有電視,可以睇戲,如果唔係呢3個幾鐘實悶死都似。佢播緊既2套戲分別係007既賭場風雲同寶貝計劃,2套我都睇過,2套都唔吸引,但係因為費事睇字幕,所以都係睇左套笑片-寶貝計劃。個飛機餐亦都一D都唔好食,好彩有個haagen dazs雪榚食補番數

日本成田國際機場
好了,終於到日本啦,日本比香港快一個鐘,到埗時間係日本時間AROUND 2點鐘,過海關時勁多勁多人,海關既效率又唔係話快,所以過海關都過左好耐,差唔多3點鐘先過完,跟住就去攞行李,個導遊真係勁,竟然一個人攞晒成團人既行李,讚,所以我地唔駛係條行李帶等行李出。

成田MARROAD酒店
跟住我地係機場上左酒店SHUTTLE BUS返酒店擺低D行李先,唔知發生乜事,我個鎖壞左,3條鎖匙都開唔到,明明係HK機場時都開到,我仲擺左D野入去TIM,咁現在咪即係開唔到行李,唔得GOR WOR。跟住即刻打左導遊酒店房內線,佢叫我帶埋件行李落LOBBY,跟住佢幫我問酒店D人借工具整爛個鎖,我個行李終於都開到啦,YEAH。

AEON購物城
擺低完D行李就去左AEON購物城開始我地既購物之旅,個商場都幾大,入面有FANCL,無印良品,吉之島,100YEN店,大型鞋舖,藥房,精品店,仲有機舖,同型型式式既BONTIQUE等,但係我地只係得2個鐘頭行,勁趕同唔夠時間,只係100YEN店都消磨左好耐時間LA,我地仲有礙於有個小朋友,所以仲要同佢睇佢D玩具精品店TIM。
最後,我係MUJI買左個HK時已經睇中既側揹袋,1支多色筆(HK 7-8折到),係100YEN店同JUSCO買左D小手信同零食,係藥房買左KAWAII維他命C魚肝油丸同鈣丸(係HK 7折,好平)

成田MARROAD酒店
買完野返酒店擺低D野,跟住就去食晚餐LA。個酒店BUFFET當然冇HK D5星級酒店咁正,但係都食得飽既,D野食味道都OK,係款式唔多,亦都冇魚生,SUSHI個D,不過個榛子雪榚就好正,櫻花雪榚就HAHA,叫試過我,不過我下次唔會再試

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?