星期五, 3月 30, 2007

 

日本之旅-預備編

尋晚OT到10點,返到屋企食埋飯都11點幾,上左一陣網,差唔多成12點先開始執行李,執左個幾2個鐘行李先執完,好眼訓。

但係唔訓得住,因為我去旅行期間正值每月最忙碌的時間,所以一定要交帶好D同事先走得較為放心同安落,如果唔係我返工個日一定被電話疲勞轟炸而死。臨放工前send完個message俾CHINA同事又hang左個ICQ,我驚佢收唔到我MESSAGE,咁就死得LA,所以我臨訓前再SEND多次ICQ,點知又HANG埋,又再開過,再SEND過,再將我要交帶其他同事幫手同注意的打係icq,同買多個保險send埋email,驚佢地收唔到,咁我先較為放心同安落。SEND完都已經係零晨3點15分。

雖然好攰,但係因為過左訓覺時間,要差唔多4點先訓到,但係我要6點45分係機場集合,所以我只係訓左2個鐘到,好眼訓呀

6點10分,我帶著疲憊的身軀,拖著一箱行李,離開家門,開始我2007年的日本之旅

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?