星期六, 3月 10, 2007

 

我要放假


今日禮拜六,好唔想返工,好唔想聽電話,但係都聽左好多

放左工,心情依然唔係咁好,一個人去了元氣食sushi,見到琳瑯滿目的sushi,心情好左少許

見心情依然低落,又成個幾月冇去disney,就把心一璜去disneyland探d卡通人物
入到去已經係巡遊時間lu,聽到d音樂個人即刻開心番,鬆返晒,見到d勁攪笑既卡通人物,同佢地影左d相,玩左幾樣野,壞心情都隨之而去

我想去玩,我想去行山,我想去戶外,我想去休息,我想去旅行,我要做gym,我想打波,我要relax

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?