星期二, 3月 27, 2007

 

又病了嗎

我呢半年黎差唔多個個月都病一次,一係月頭,一係月尾,原本唸住今個月終於都可以唔駛病,但係點知同上個月一樣,都係臨尾香,我好唔想病呀

雖則有時明知個病可以自己自然好,但係為左個1日有薪病假,所以都會睇醫生,然後claim返80%醫生錢。Of Course,如果發燒既,我就一定會睇啦,好似上次咁。

今朝早起身聲沙,成把聲變晒,我就知道我又中招,雖然把聲慢慢好d,但係成日係到流鼻水,打"乞癡",吞口水又痛,喉嚨又疼,好痛苦呀,我今日狂包雲吞呀。

我今日成日都猶疑緊去唔去睇醫生,因為我真係唔係好想睇醫生食藥,我覺得可以自然好,但係禮拜五就去日本la,我又唔想帶住個病樣去玩呀,冇計啦,放工唯有早d走去睇醫生la。

醫生話我喉嚨發炎,右面發炎得勁d,左邊就冇咁勁,佢話呢排天氣轉,所以好易病

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?