星期六, 3月 31, 2007

 

日本之旅2007 - DAY 2

行程:葛西臨海公園海洋館(包入場)-富士山國立公園-湖畔商店街-温室香草館-箱根平和公園-御殿場Premium Outlet(世界名牌齊集:Gucci、Coach、Nike、Timberland、Bottega Veneta、Vivienne Westwood、無印良品)
住宿:富士山温泉酒店-平安旅館
膳食:(早)酒店早餐 (午)地道美食+SASHIMI (晚)酒店日式火煱

成田marroad酒店
今日8點出發,6點半MORNING CALL,7點15分食早餐,但係因為我地間房有3個人同埋我要朝早洗頭,所以我6點已經起左身(HK時間5點),跟住梳洗完,等埋佢地2個梳洗就去食早餐。酒店個早餐都OK,都算幾多款式選擇,有3款EGG,有煙肉,腸仔,包,乳酪,紫菜,亦都有日式早餐如納豆,飯,HK人當然冇人食飯做早餐LA。食完早餐,PACK埋行李,就離開酒店往第一站:葛西臨海公園海洋館

[冷得我騰騰震既]葛西臨海公園
WAH,一落旅遊車,就知中招,好凍呀。
可能係早同埋係海邊既關係,1件衞衣+1件衞衣外套都唔夠暖呀,要再加條頸巾先得,但係都唔夠,真係[冷得我騰騰震呀],我唸朝早得12度JAR。件厚褸又係個行李箱到,冇計,頂硬上。
早上的葛西臨海公園都有D日本晨運客係到晨運,佢有一條路既2邊係種滿左好多櫻花樹GA,櫻花樹說開滿了花,導遊說現在櫻花開到6,7成到,悠閒地漫步於櫻花路下,一陣涼風吹過,櫻花瓣亦隨之落下,真係勁正,勁浪漫,勁RELAX,乜野煩惱都冇晒,如果日日都可以咁就好,唔駛返工(我咁早就起度發夢),唸起都正。係D咁寫意,優哉悠哉同咁靚,咁浪慢既環境下,咁係要影番D相留念啦,D櫻花真係靚到百影不厭,去片

葛西臨海公園海洋館
影完一輪靚相後,終於個海洋館都入得場,一入到去就見到隻好可愛既企鵝公仔起度,緊係要影番張靚相啦,之後我地再睇下D海洋生物,我覺得海洋公園個海洋館好似大D,好行D,同埋多D品種,但係呢個海洋館都OK,後尾我地先發覺如來有得睇企鵝,不過要係一條幾隱閉既通道入去,我地又唔識日文,又冇留意張地圖,咁就MISS左。我唔排除我係睇完D企鵝後會對呢個海洋館加分。

富士山國立公園河口湖
睇完D海洋生物後,我地又要起程去富士山啦。我地今日先係中途於河口湖商店街的一間飯店裏面用膳,但係我地團裏面大部份人對於飯店裏面所提供的膳食都提不起什麼興趣。其實呢間食市D午餐唔係唔豐富,但係因為我地大部份人都係早上向導遊ORDER了自費的SASHIMI拼盤/船,雖然既貴了點(11000YEN-14000YEN一客),但係黎到日本冇理由唔試既。我同GIGI就ORDER了個拼盤,因為佢唔食龍蝦,所以冇ORDER左隻龍蝦剌身船,份量都唔少,有成8-9種SASHIMI,而且幾鮮味。大部份人面對住SASHIMI同埋日式火煱定食,多數都係主力SASHIMI,跟住個定食就主要食左個鍋D餸(金菇,牛肉,豆腐)同白飯,我都係。有D仲食埋個魚餅,同埋烏冬TIM,食完真係飽到上心口,要散晒步。
係我地用膳期間,有1團國內同胞團,佢地好多人都好似我地一樣,ORDER左個SASHIMI,但係唔知點解,佢地將D SASHIMI落去個鍋到,當餸食,真係"咩"一聲,俾佢地嚇親。
用膳完畢後,我地係商店街到行左陣,有D同團小朋友仲玩划船仔TIM,不過都係個句,好凍呀

温室香草館
食飽飽,導遊就要帶我地去一間賣香草既地方行下,不過,當然真係行1個轉就出番黎啦,行完之後我地就同個富士山影左張相。等上車期間,有1間舖頭正係到製作日本年糕,佢地仲邀請D遊人幫手用個搥盅D米,期間佢地既工作人員會每盅1下,就濕一濕水,然後搓一下,再盅,如是者,都盅左好耐,好香既米糕終於成型LA,見到呢D傳統野既誕生過程真係覺得幾得意,而且D日本人都好好客GA。

箱根平和公園
離開河口湖一帶,我地既旅遊車直駛往箱根平和公園,呢個平和公園係一個日式庭園,原本呢度應該係賞櫻聖地,但係呢度既櫻花都未開,入面有一個寺,有D咩舍利子呀,所以我地冇入到去,只不過係個寺門口影了D到此一遊既相就算了

箱根御殿場OUTLET
呢個景點我5年前都黎過,又係由於時間倉促,所以我地只可以停留個多小時,我地主攻運動品牌OUTLET如NIKE,ADIDAS等,我地係ADIDAS睇中左對鞋,但係因為費事帶返HK,所以冇BUY到,NIKE個OUTLET就認真唔掂。之後我地仲行左去LEGO同BANDAI既OUTLET,買左D LEGO KEYCHAINS同玩具做手信,再去無印行了1圈就已經TIMES UP要返去了

富士山平安旅館
離開OUTLET去我地所住的旅館途中,天已經黑了。在臨近我們今晚下榻之地的一段路,WAH,好靚呀。雖然天已黑,但係沿路上茂密的櫻花於晚上同樣綻放光采。在街道旁邊的居酒屋,已經於櫻花樹旁舖設了地席,為他們賞櫻的顧客提供各種美食,顧客於櫻花樹下享用美食,與友好交際應酬,很有地道FEEL,跟小時看動畫時的XX祭FEEL很類同呢。

好了,到達下榻的平安旅館了,享用了美味豐富的和式火煱,我地又去睇櫻花LA,不過今次係去睇夜晚的櫻花呢,日頭同夜晚係2種截然不同的感覺,但係都係靚到震,不過夜晚的櫻花比早上的櫻花更難拍攝得好,用閃光燈又唔係,唔用又唔係,總之,有唔同既缺陷啦,都係肉眼睇最靚。行完街街我地係便利店買左D原隻墨魚筒做宵夜,真係好味到震

影完相,買完野食,我地就要返上房沖涼,跟住換上日式浴袍,便起程去浸温泉LU。初初大家都煞有介事的,因為要唔著衫浸,只可以戴1條毛巾,我地仲唸緊著唔著衫係件浴袍裡面的,去到先除,但係後尾,我地覺得煩,所以都係入面乜都冇著,披了件日式浴袍就去了。入温泉前,我地要再沖身,才可以浸的。WA,真係好舒服,好正,不過唔可以浸太耐,浸了5分鐘,要上一上,然後再浸,最後我地玩了20分鐘到LA,跟住我地仲玩埋腳底按犘機TIM,認真S梳乎

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?