星期日, 4月 01, 2007

 

日本之旅2007 - DAY 3

行程:富士山平安旅館-新宿購物大道-Tokyo Dome-台場(Palette Town,豐田汽車館,Venus Fort天幕購物城,彩虹橋)
住宿:千葉Green Tower Hotel
膳食:(早)旅館早餐 (午)江戸の味 げんこつ屋 (ファーストフード) (晚)日式SHABU SHABU

富士山平安旅館
今天同昨天的MORNING CALL,早餐同出發時間一模一樣,但係我今天朝早不洗頭,所以可以遲15分鐘先起身,最後於0615起床,大家梳洗完後就食日式早餐,都好豐富GA,跟住拿行李落大堂。
我地襯住未上車,就立刻同出面條街D櫻花影相,日頭同夜晚既櫻花真係好唔同GA,成條街既氣氛都唔同。尋晚的櫻花同周圍的氣氛就似日本D節日咁,朝早的櫻花路雖少了昨晚的熱鬧,但在晴朗的天氣下,茂密的櫻花樹海呈現一種閒靜及令人勃然開朗的氣氛。好了,係時候上車LA,導遊見我地影得意悠未盡,便麻煩司機將車駛停前數個街口,又俾我地再落車影過,真係GOODGOODGOODGOOD。

新宿購物大道
終於開始我地大出血之旅,我地落車後跟著導遊步往最多百貨公司的大街,有0101,伊勢丹,Big C電器店,電玩店等。我地既第一個目標唔係去SHOPPING,而係BIG C入面既TOILET,跟住順便睇埋D WII既ACCESSORIES,最後買左MY FIRST STEP TO WII同埋一套手制COVER。

我地跟住既目標就係AGNES B幫CONNIE同自己睇袋。我地去左伊勢丹2/F既AGNES B,個間D款多過我N年前黎日本去個間AGNES B。原本想買個CONNIE睇中既小袋裝野,但係竟然要成3百幾蚊,HK都係賣400到,我地都覺得個袋唔值呢個價,所以冇買返黎,跟住GIGI就睇中左個卡其色餃子袋,我就睇中左3用袋,盛惠11000YEN,折番AROUND HKD700左右,HK要賣HKD1180,好抵。另外,再買左件NIKE衫送俾細佬做手信,盛惠3500YEN,AROUND HKD230左右,都OK既。

我地既下個目標就係0101CITY入面既FANCL,因為我地要買手信同埋自己都要買野。我買左2支潔面粉,1支MASK,1支CLEANING OIL送俾人,全部都平過HK,AROUND 7折到,好平呀。去完FANCL已經差唔多夠鐘LU,跟住我地就自己行番去集合地點,某間SHOP出面,好彩我地有沿圖影番D相,如果唔係真係會唔記得點行GA,因為佢東南西北都係差唔多,一D LANDMARK又有幾邊出口,真係會行行下,唔知去左邊。

Cool Slideshows



TOKYO DOME
我地下一個目的地既TOKYO DOME,呢個TOKYO DOME係包括棒球場,AMUSEMENT PARK,SHOPPING MALL,再加温泉於一身。佢個摩天輪係冇軸心GA,仲有,佢個過山車既特色就係D建築物到穿黎穿去,不過就唔激既,佢D機動遊戲樣樣都要自費GA,玩過山車就1000YEN,我雖然都想玩,但係要俾HKD6X玩3分鐘唔係好激既過山車就好似唔係咁值得,所以最後都冇玩到。跟住我地係度食埋個自費午餐,江戸の味 げんこつ屋既叉燒拉麵,我地見D人排隊咪排LOR,見佢地個個都有張飛仔,然後俾張飛仔一部份俾店員,然後佢安排坐位,再等一陣就有得食。但係我地又唔識日文,又見唔到邊到有飛仔賣,好啦,到我地了,原來係另外一邊又部自動販賣機係賣D拉麵飛仔GA,我地買完飛仔,俾左店員,轉頭就有得食LA,個拉麵好好味,好彈牙,正,此餐盛惠760YEN,AROUND HKD50到啦。跟住我地再行下,見到D日本BONTIQUE都唔係貴,不過費事試身,所以都係冇買到,係個商場見到間UNIQLO,即刻好似執到寶咁,買左幾件T-SHIRTS同一件外套,都係AROUND HKD300到,又係抵抵抵。

台場
買完野我地再去台場PALETTE TOWN,豐田汽車會館,VENUS FORT等,呢D地方我N年前都黎去,但係D貨唔係好啱,而且呢到既SHOP係較為高檔路線,唔係好啱我地。跟住我地再去台場近彩虹橋個邊行,呢邊好明顯啱我地多D,多D大路低至中價SHOP,不過我地都係冇乜時間行。我最後只係DISNEY STORE買左D筆送俾人同自用。跟住再同法國送俾日本既自由神像同因LOVE GENERATION而一炮而紅既彩虹橋影相。我地同團有團友玩撈金魚,竟然俾佢地撈到,勁,不過佢地最後好辛苦咁才轉送左俾人,OTHERWISE,可能返到酒店,就死了

日式自助SHABU SHABU+神戶牛柳
去完台場就去食晚餐,今餐我地食鐵板燒,不過係自己燒,好似韓燒咁。不過佢係唔會落油落去既。個碟自費成10000YEN神戶牛柳,真係好好味,好軟琳琳,正。另外,佢D鱆魚丸都好YUMMYYUMMY,仲有好YUMMY既CAKE同ICE CREAM,正正正。

千葉GREEN TOWER酒店
食飽飽就返酒店,今晚間房好大呀,個導遊仲特別為GIGI同雯雯加左張床,將2張單人床變做1張KING SIZE床,GD。今晚仲係酒店電視睇左個D日本人既遊戲節目,好好睇呀,好好笑。呢張酒店仲可以俾你無線上網,如果有電腦既話,正。不過係附近冇乜節目,有乜街行,得間便利店係對面

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?