星期一, 4月 02, 2007

 

日本之旅-DAY 4

行程:Tokyo Disneyland
住宿:千葉Green Tower Hotel
膳食:(早)酒店早餐 (午)Disneyland廣場餐廳Cheeseburger Set (晚)酒店對面便利店

Tokyo Disneyland
今次己經係我第二次去日本Disneyland,上一次去已經係YEAR 2暑假,記得個時落大雨,所以全部遊戲都冇乜人,d遊戲我地都玩得八八九九。個時剛剛新開左Winnie the Pooh,所以Winnie the Pooh係唯一一個要排隊既遊戲,我地當時排Standby排左個幾鐘,還記得個時差唔多排到入去時話機件故障,但係d日本人都好有耐性,一d都冇鼓譟,好平靜咁舖左張野係地下到等,如果香港同中國d人可以學習下佢地既耐性就好。

由於我同gigi其實都已經去過,所以今日係Disneyland的旅程全部由gigi個女雯雯發板。今日雖然係星期一,但係成個樂園都勁多人,係勁多日本人,佢地好似唔駛返工,唔駛返學咁,多人程度猶如香港廸士尼剛開幕前的公益日咁,滿目是人,樣樣都好多人,排隊攞fast pass都要排20min先攞到,勁terrible,唯有輕歎我地唔好彩啦。好彩HK有DISNEYLAND,我地可以唔駛玩HK DISNEY入面都有的GAME,慳番D時間。

我地入到樂園後,就去左排WINNIE THE POOH FAST PASS,因為知道呢個係最多人玩既遊戲,但係都排左成20分鐘先攞到,跟住雯雯要玩個幽靈公館,門前指示牌就話要排130分鐘,最後,我地用左個半-2個鐘就入到去玩,呢段排隊時間對於没有耐性的小朋友來說實在太長了,我地唯有同佢講呢個遊戲係佢自己想玩,想玩就要遵守規則排隊,好似其他日本人小朋友都冇扭計啦。

玩完唔驚的幽靈公館後,我地又夠鐘可以去攞第二張FASTPASS,今次我地取了SPLASH MOUNTAIN,又排左15MIN先取到FAST PASS,玩既時間既夜晚6點幾至7點幾。跟住雯雯想去玩白雪公主歷險記,又排左30-40MIN,架車勁快,勁快玩完。玩完己經差不多點幾,買野食又要排隊,排左半個鐘先有得食,我地係食漢堡包GOR WOR,你話誇唔誇張。

食完己經2點幾,我地去左世界市集到搜尋我地的目標,呢個時間D日本人已經準備好,坐晒起度等巡遊,今次係我第一次係日本睇PARADE JAR,真係勁多花車,勁靚。

睇完就去買野,買完野就玩winnie the pooh,跟住就去左隔離既小小世界,個小小世界係坐住隻船,聽住音樂周圍遊,佢入面都幾靚,幾有特色,不過冇disney既公仔。玩完再行左陣shop,跟住原本玩splash mountain,但係後尾都係唔玩。跟住想去睇3d電影,又勁多人排隊,跟住我地好似d日本人咁坐係度等睇埋個夜間巡遊,就閃了。

夜間巡遊都好正,好靚,i love it

睇完出去會合其他團友,出去另外一個冇乜人既地點睇fireworks,個fireworks好短,得5min,香港個靚好多同長好多

跟住搭番旅遊巴返酒店,去對面間7-11買左好好味既拉麵,好味到連d湯都飲埋,再加埋雪糕,野飲,美式熱狗腸小食,飽晒。食飽飽再去導遊房取回我地訂左d野食,執埋行李,聽日就要走lu,好唔捨得日本,好唔想番hk。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?