星期一, 4月 30, 2007

 

D野幾時先做得完GA

每個月最尾個2日同每個月既頭2個WEEK係我最PEAK的時間,現在的LOADING又因為個舊同事走左而重左,唉,我好想放假,但係放左假D野未又係你做,唸起都頭痛

今日又無無端端俾個老細捉左入元朗個新盤到交接,同佢講左有D野URGENT今日要做晒,佢話唔得一定要入去,佢話食飯前會車返我地出黎,咁OK,你係老細,我可以講咩野呀,你都話車返我地出黎LOR。點知,一去,冇左我大半日,返到公司已經4點幾,係度勁趕埋D野去BANK入票。跟住仲要幫個同事整埋佢今晚開會既2個REPORT,好了,趕完都5點幾啦。跟住對埋幾份REPORT,已經6點幾,仲要處理埋出糧的支票,老細啱啱簽晒出黎。見到超亂既枱面,真係超級唔想做,勁DOWN。

在没有心情下,我決定COPY左D FILES落手指到,返屋企再做埋去。

唔知係咪壓力大,所以我放工狂買零食,食完零食果然個人係會開心D
不過我以前有壓力,係唔會咁GA,我做下運動出番身汗,或者去下郊外已經OK,如果野野都買野同食零食,好唔健康GA

Comments:
Hello, 我係 Kenny 我都會跟永安去, 行程同你差唔多.
 
發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?