星期六, 4月 28, 2007

 

偶遇

今日幫個舊同事清左成幢山咁高既遺物,用左我幾個鐘時間。另外,我等左成個week既支票簿終於等到,又係我一月一度既print支票大工程,所以攪埋d支票,再加埋開一個so called簡短既會,最後我OT左6個鐘,天呀!!!

食埋飯,"飽"氣攻心,對住堆積如山既橙色FILE要清同CHECK,真係冇眼睇,再加埋積聚左幾日既睡意,睡意一下子峰擁而出,眼皮垂下,想睜大D隻眼都唔得,最後我完成左幢山之後,我終於忍唔住要出去行下。

我行左去美麗華既UNIQLO,漫無目的+"係咁YEE"咁睇下D衫,注意,我STILL好眼訓,目光呆滯,眼皮垂下,係企起度都訓得著個隻。突然之間,有個人繞住左我隻手,跟住我聽到有人叫我,我見到一塊好熟悉既面孔,其實我當時唸唔起係邊個,個腦好似停止運作咁,原來係大學同學JENNY,佢同個FD起度行街,我地仲好似好耐冇見大家,睇黎係時候約下出黎食飯。
基於近日工作忙碌既關係,得閒死唔得閒病,所以真係有1-2班FDS約少左好多出黎。

行左陣後,又番去公司繼續工作,做到7點先走,睡魔仍然冇離開我,我依然好鬼SLEEPY,我唔想返屋企,所以去左WING ON個好細既SUPERMARKET行左一陣,走個時,又有人叫我,原來係JERRY,今次既反應快D,至少唔會連邊個都唔認得,佢竟然係HK補買台灣手信俾同事,HAHA,而JOAN就起到睇冷麵。Haha,我同JOANJOAN同JERRY都幾有緣,前一排先撞過佢地,我記得個次都係禮拜六。

其實我係一個好眼利的人,所以我成日都好容易發現人群中既朋友,試過一排好恐佈,短短2個禮拜內,可以連撞個FD幾次,勁TERRIBLE。不過今日狀態不佳,所以我一個FD都見唔到,2次都係個FD叫我的,睇黎,真係撞開有條路

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?