星期二, 5月 01, 2007

 

放假了

好野,今日終於有假放
由於之前實在太忙碌,所以今天什麼也没有安排,只想休息休息同休息

雖則話放假,但係我個生理時鐘已經SET死左係7-9點呢段時間起身,所以最後我都係8點左右起身,起身上吓網,睇吓新聞,睇吓NBA網頁個PLAYOFF戰情,食早餐,訓下覺,休休閒閒咁過了我的上午

由於我對白色返工平底鞋俾屋企掉了,所以我要買過對鞋,見今日有時間,咪去睇下,之前著另外一對鞋著到我隻腳損晒,悲
逛了好多間鞋舖都找不到合適的鞋款,露趾既唔得,因為我2隻腳趾公之前行山/跑步個時整到瘀晒(因為好多時落斜,成對腳D力聚晒係腳趾,對鞋又唔夠大,所以迫住迫住),有好多瘀血係入面,一係好似之前1次咁,無意中放血,如果唔係真係唔駛旨意著涼鞋。
我又唔想買高踭鞋,因為屋企已經有對,同埋之前個對太舒服,所以我想買返D個款OK又舒服既平底鞋

最後係間SHOP到見到1對幾合心水,唔知舒唔舒服,BUT應該都OK既

跟住去左以前太古UNY,即係宜家APITA到行去個超市,買左一大堆零食,士多啤梨,同埋仲有我係日本覺得好好食既雪糕,仲去了攞一袋冰冰住D雪榚等佢冇咁快溶,等D雪糕唔會咁快溶,呢個提供免費冰既SERVICE都幾好,佢仲有LOCKER俾你KEEP住買完D野GA,真細心

行完街,駛左D錢,真係開心D

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?